Volgende week is de laatste week van het schooljaar. Op maandag is het schoolreis en het weer ziet er goed uit!
Vergeet de boterhammetjes en water niet!
Volgende week donderdag is er nog een oudercontact en op vrijdag is er school tot 11:50 uur, daarna is het grote vakantie!

Deze week sluiten we af met het thema reizen. We hebben enkele landkaarten bekeken van België, Europa en de wereld. De kleuters waren geïnteresseerd in het EK (vooral de Belgische ploeg en Ronaldo). We hebben samen gekeken welke landen er allemaal meedoen en waar ze zich situeren. We hebben besproken waar we al op reis zijn geweest.

We hebben nog een laatste knutselwerkje gemaakt en met stokjes geprobeerd een tent te maken. We hebben nog een beetje wiskunde oefeningen gemaakt en enkele leuk verhaaltje gelezen: de omgekeerde wereld.

Het was een leuk jaar met een hele leuke klas. Volgend schooljaar zie ik niemand terug in mijn klasje, maar zie ik jullie allen terug op de speelplaats.