Maandag zijn we gestart met de sportdag. De kinderen hadden enorm veel speelplezier: er was een springkasteel, een superlang en leuk klimparcours en we hadden ook nog een heleboel kleine spelletjes waar de kinderen verschillende aspecten van sport konden testen. Meester Stijn heeft zich weer overtroffen. In de namiddag mochten de kinderen spelen op het speelplein. Ik vermoed dat veel kinderen snel in slaap vielen die avond.

Volgende week is het schoolfeest. De meeste kinderen hebben betere dansvoetjes dan de meester en kunnen het dansje al zeer goed. Ze kunnen het liedje ook al meezingen, hoewel er nog wat werk aan hun Engels is, maar ze doen hun best.

Het is natuurlijk niet alleen het schoolfeest waarvoor ze zich voorbereiden. De kinderen hebben ook al hard geknutseld aan de werkjes voor Vaderdag. De meeste werkjes zijn al bijna klaar; nu moeten ze alleen het versje nog leren, en dat doen ze op allerlei leuke manieren.