De tweede week van de projectweek eindigt met een forum op vrijdag 19 oktober. Op dit forum zullen we onze diverse talenten tonen, want we hebben heel wat talent in onze klas.

Op maandag zijn we begonnen met een verteltafel. De vriendjes zaten per groep van vier aan tafel en kregen allemaal een boek met prachtige prenten over de wonderbaarlijke onderwaterwereld. De kinderen wisten al veel over de verschillende dieren die in de zee leven en hadden veel te vertellen over deze zeedieren.

Deze week hebben we verder gewerkt aan ons gezamenlijke ‘aquarium’. In ons aquarium bevinden zich zelfgemaakte vissen en inktvissen. De kinderen hebben een rijke fantasie.

In de bouwhoek mochten de vriendjes iets bouwen zodat de (speelgoed)vissen konden zwemmen. Ze hebben iets gebouwd om het ‘water’ tegen te houden. Daarna zijn ze op zoek gegaan naar een manier om een brug te bouwen, want vissen zwemmen graag onder bruggen door. Nu moeten we alleen nog een brug bouwen waar onze grootste knuffelvis onderdoor kan.

Voor het forum hebben we ook al veel geoefend, want versjes, dansjes en spelletjes leer je natuurlijk niet in één dag. De kinderen kijken er allemaal naar uit om hun talenten te laten zien aan iedereen.